Wednesday, August 3, 2011

تحياتى لمصر الحبيبة و لشعب مصر الحبيب

بسم الله الرحمن الرحيم ( قل اللهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير إنك على كل شيئ قدير ) صدق الله العظيم .
اللهم لا شمتة بس بجد هو ده العدل كل ظالم له نهاية اعلم يا من تظلم فلك يوم سوف
تذل فيه وتهان لانك اهنت وذليت كثيراً
كالعادة فى مؤيدين ومعارضين للمحاكمة انا مش هأقول ازاى فى ناس معارضة
للمحاكمة براحتهم هما شايفين انه هو ابوهم بس انا على نفسى وراى المؤيدين للمحاكمة انو مش ابويا ده ابو جمال وعلاء وكانت امنتى ان امى تخلغه والحمدلله امى
خلعته الحمدلله الحمدلله
انا عايزة اقول للناس اللى بتقولى انى شمتانة انا مش شمتانة فى حد والله انا بحب مصر وبأموت فى ترابها وبحب اهلها وعلى يقين ان الجرائم اللى فى مصر سبب الظلم ولو كل واحد اخد حقه اكيد هيخاف على بلده
وكمان فى حاجة مهم مصر عملت ثورة هنحافظ ازاى عليها بالمحاكمات لان كل رئيس قادم كل وزير قادم كل ظابط كل دكتور كل قاضى قادم كل محامى قادم كل الشعب هسيحاكم حين يخطأ
تحياتى لمصر الحبيبة و لشعب مصر الحبيب

No comments: