Monday, June 4, 2007

تــاجـين مرة واحـــدة

التيجان اللى مش بتخلص اصل اللى بيعمل أسئلته عايز يعرف الاشخاص دى ايه لانه طبعا مش قادر يتواصل مع الكل ولانه عالم افتراضى فبيحاول يفهم الاشخاص من خلال هذه التاجات ولا التيجان الا صحيح من فيهم الجمع الصح اصلى بليدة فى اللغة العربية وبليدة فى كل حاجة ههههههههههههههههههه

وطبعا بمـا انا هذا التاج من أســــتاذنا
عصفور المدينة
فلازم أعمله علطول وكمان التاج لذيذ وغريب فى أسئلته
وبما اننى مش فاضية وكالعادة هأعمله وكانى بيجرى ورايا لامؤاخذة كلب اصل عندى فوبيا منهم وقال كمان فى ناس بدافع عنهم يا سبحان الله

انت مين؟

أنـا أمانى بنت الجنوب علشان اللى ملوش جذور ولا اصل يبقى بلا هوية وبلا اى شئ يذكر وكمان مختارة صورتى تعبر عن اسوان الطبيعة لان اسوان مش معابد ولا سد ولا خزان اسوان بشكل النيل فيها والطبيعة حتى لو كانت قاسية

مين أكتر ست أشخاص بتحبهم؟


لا بقى مش قادرة اعدهم هاكرر العدد مرتين معلش بقى انا عارفه انى غلسة
بابا الله يرحمه
ماما ربنا يخليها ويديها الصحة ويبارك فيها يـاااااااااارب آمــــــــــــــــــــين ويقدرنا على خدمتها وطاعتها
اخوانى الصبيان الله عليهم قد ايه طيبين ربنا يكرمهم ويعزهم ويباركلهم فى عيالهم وصحتهم ياااااارب آمـــــين وأخى أبـومنـه والله زى اخواتى بالظبط ربنا يكرمه ويبارك له فى اهل بيته يااااارب آمـــــــــــين واخواتى بأحبــهم اوووووووى ربنا يخليهم ويكرمهم ياااااااااارب آمـــــــــــــين
وعماتى وخالتى وكل اقاربى بأحبهم اوووووووووووى اوعى حد يسنى صلة الرحم وسط زحمة الروتنين والحياه الممله وطبعآ صديقاتى اللى شوفتهم وعاشوا معايا واللى عمرى ما قابلتهم على ارض الواقع ومينفعش يتعدوا احسن حد يحسدهم ههههههههههههههههه

انت سعيد؟
مين سعيد ده أنا امانى ههههههههههههههه رخمة عارفه لازم اكون رخمة مش أمــانى اصله سؤال غريب استحالة يكون فى سعادة مطلقة ده طبعا من رابع المستحيلات هنقول هل انت راضى والله بأحاول اعيش الرضا وعايزة ربنا يرضى عليا فى الاول علشان احس بالسعادة وحتى لو مش سعيدة بأحاول اعيش السعادة لان الحزن والكآبة بأكرهم وكمان مش ذنب الناس انهم يشوفنى كئيبة وكمان الرسول نهى عن الحزن فلازم نقتضى بحبيبى اشرف الخلق سيدنا محمد عليه افضل الصلاة والسلام


لو اجتمعت أنا وحسني مبارك في غرفة واحدة؟
ها احكليه عن حال البلد ربما ميكونش عارف كل شئ جايز وهاقوله انا خايفة عليك من عقاب ربنا والحق فوق

لو معاك مليون و نص جنيه تعمل بيهم ايه؟
والله مش عارفه اصلى بصراحة مش بأحبه اكيد هالف كل اللى اقدر عليهم واجبلهم اللى نفسهم فيه لانى الحمد لله مش فى حاجة ليه وححاول اجيب عالج لناس كتيرة محتاجة وكمان للناس اللى بيشحتوا اقدمله بيه فرصة عمل علشان نرحمهم من ذل المـسألة
بتحب مصر؟
نفسى اكرها لانى تعبت من حبها ومخلية اللى حوالية محسسينى انى مجنونة وانى عايشة فى الاوهام بجد بقى نفسى اكرها
بتحب البنات؟
بصـــراحــــة مـــش كلهم
احب البنت الهادية الرقيقة اللى عايشة على طبيعتها
ومش بأحــب اصحاب النظرات الحادة حتى لو كانت طيبة اصلى مش هاعرف الناس كلهم وكمان ام صوت عالى أخيييييييييييي عليها واللى معندهاش حياء والحمقاء والســاذجة

انت مسلم؟
الحمدلله
ليه؟
بالوارثة مســلمة من اب وام مسلمين وكفى بالاسلام نعمة وبحمد ربنا عليها بس نفسى أبقى مسلمة بجد واكون اقوى من كده واتعلم اكتر علشان اقدر ارد على الناس اللى مزاجها تغلط فى الاسلام
تاج 2مين أكتر شخصية متقدرش تستغنى عنها في حياتك؟
مش بمزاجنا
و ليه؟
لان الحياه كده ومش بتوقف عند حد معين بالعكس هتمشى هتمشى وكمان انا اتعودت على كده من بدرى اوووى ولازم اكيــف نفسى و حياة الغربة وما قبل الغربة وبابا الله يرحمه عودنى ازاى اكون قد المســئولية فى كل شئ

ايه أكتر موقف محرج تعرضت ليه؟
يييييييييه كتــير والواحد ميقدرش يعدهم بس اكتر موقف كان حاسة روحى هتطلع بس عدى خير كانت معايا واحدة زميلتى جاية معايا فى القطر وهى حولة وكانت عايزة تعرف واحدة معانا فى السكن برضو حولة وانا قعدت اوصفهالها كتير وهى مش عارفه روحت قولتها وانا بأشاور بايدى على عيناها بس سبحان الله هى فى اللحظة اللى ايدى بدأ يتحرك رفعت عيناها وقعدت اتهته فى الكلام قالتلى مالك
و اتصرفت ازاى

قولتلها الاسلاك ضربت فى بعض ودخلت على موضوع تانى

يه الأمنية اللى بتدعى دايما ربنا انه يحققها ليك؟
والله كتير
هاقول واحدة بس
اللهم ارزقنا حســـن الخاتمة وادخلنا الجنة
و اتحققت ولا لسة
مين فيهم بالظبط اصلهم كتير
ولا واحد لغاية دلوقتى بس ربنا كريم
وكــل شئ بأوانه
امرر التاج لمـــين كالعادة لكــل الناس واللى معلمش اللى بعته له قبل كده وقال الظروف لما ظروفهم تخلص يبقى يعملوه
هو عنده امتحانات ربنا يكرمه ويوفقه يــااااااااارب آمـــــين
الدكتــور لما يرجع بالســلامة من المهمة اللى هو فيه
والباشمهندس خالد لما يفضى
ونـــدى لما تفضى
وقطتى لما تخلص أمتحانات ربنا يكرمها ويوفقها يااااااارب آمــــــــــين
ومرمر كده النهاردة خلاص اخر يوم فى الامتحانات ربنا يكرمك يارب آمــــــــين
والباقين بقى فاضيين فيبقى لازم يعملوه
الاغلبية الصامتة
وكـــــل تــاج وأنتــــم طييبن
:D

49 comments:

ابوزياد الفاتح said...

التاج ده حلو جدا
روعه والله
ربنا يكرمك
انا عبده
من الجنوب برضه
بس شمال اسوان
من قنا
ياريت تزورى مدونتى
وتعلقى عليها
السلام عليكم

عصفور المدينة said...

إجاباتك هايلة
وخاصة
ها احكليه عن حال البلد

ربنا يحقق لك كل أمانيك
وانت قمت بالواجب في تمرير التاج أنا عارف التاج ده زي الإشاعة
أمرره لواحد بس كفاية

أمــانــى said...

أبــو زبــاد الفاتــح
يـاهلا يا هلا بأهل قنا و القناوية
اكيد ان شاء الله هازور حضرتك
تحــياتى لحضرتك

===================================
اســـتاذنا
هايلة ايه بس هههههه انا عارفه هايلة ازاى نفسى اكون منظمة باتعب الناس معايا معلش بقى يا أســتاذنا ههههههههههه
لازم احكيله ههههههه بس هى ممكن تحصل انا هابعت فاكس لمقابلة الرئيس هههههههههه

يـااااااارب آمـــــــــين اوعى تنسانى حضرتك من صالح دعواتك
ايــون فعلا زى الاشاعة وكمان اسرع من الاشاعة هههههههه
تـحــــياتى لحضــرتك

عصفور المدينة said...

حتوحشينا والله
الوداع يا أماني
:)

Reemo said...

كالعاده يا مونى
اجاباتك زى ما بتوقعها دايما
جميله محدده ورائعه
انا فعلا بحبك جدا
هعمل التاج يا قمر
بس شويه كده
كل تاج وانتى طيبه يا حبيبه قلبى
محبتى

ma 3lina said...

كل تاج وأنتي طيبة يا حضرة الأفوكاتو .. أنا مش فاهم إيه اللي حصل في الموقف المحرج .. يظهر كنت محرجة وإنتي بتكتبيه ..

الحمد لله الواحد خلص امتحانات .. ادع لي بقى عشان النتيجة .. وإن شاء الله حعمل التاج قريب

أنا بعتذر مرة تانية يا أماني على موضوع عبد الناصر إن كان ضايقك ..

رفقة عمر said...

امانى بجد انا ضحكت جامد على الموقف المحرج جدا انا متخيله شكلك ساعتها
بس ازاى بتقولى مش بتعرفى تجاوبى على تاجات ما انتى هايله اهو

ibn nasser - ابن ناصر said...

تاج حلو قوي وشخصيه رائعه
تحياتي ليكي

أمــانــى said...

أســـتاذنا
لالالا متخافش واسيب الغلاسة لمين طيب
الوحش لايموت ولا يضيع ده مثل عندنا هههههههه
يعنى مش هيحصل حاجة للزيى اصلى عاملة زى الشلن البرانى هههههههههههه

تحياتى لحضرتك
===================================

ريمــووووو
والله بتحرجينى لانى نفسى اكون منظمة ههههه
مالاقيش عندك داو للنظام هههههههه
تحياتى لكى

===================================
باشمــهندس مــاعليــنا
مش فاهم ممممممممم اصلى مدرسة فاشلة فى توصيل المعلومة هههههههههه
اقول لحضرتك تانى البنت حولة واللى كانت عايزة تعرفها برضو حولة وحاولت اوصفها كتير واقولها هى فى كلية ايه هى منين وهى برضو مش عارفه فقمت بأحرك ايدى علشان اوضحلها فهى رفعت عيناها معايا علشان تشوف الوصف فعينى جات فى عينها قعدت اتهته وأتلعثم فى الكلام لو ما عرفتيش افهم حضرتك يبقى قولى وانا ارسمه هههههههههههههههههه
ربنا يكرمك ويوفقك يـااااارب آمـــــــــين وكل اخواننا واخواتنا ياررررب أمــــــــــــين
وبخصوص عبد الناصر طبعا انا مش زعلانة لانه أخطأ أكيد انا كنت بأهزر بس والله
وكمان حضرتك لازم تعرف ده حرية شخصية واختلاف الرأى لايفسد للود قضية
ولازم تعرف حاجة انا مش بأزعل
أنا بأزعل على حال الشعب لان الرئيس مهمته انه يخدم طالما ارتضا بهذا المكان ربنا يولى من يصلح علشان والله البلد دى تعبت اووووووى وشعبها كمان
تحــياتى لحضرتك

===================================
رفقتى حبيبتى
والله ياأختى المواقف كتير بس الموقف ده مش قادرة انسها شكلى كان هيكون ايه لو شافتنى وانا بأشاور هايلة فين يابنتى اوك جبر
الخواطر على الله
تحياتى لكى

أمــانــى said...

أبــن نـاصر
حمدلله على الســلامة خلصت خلاص امتحانات ربنا يوفقك يااااارب آمـــــــين
تحياتى لك

هيما said...

بصراحة اجابات هايلة جدا
انا معاكي في قضية الجنوب لانه فعلا منسي مع انه كان في اوقات كثيرة هو النقذ لمصر من ايام الفراعنة مثل احمس وطرد الهكسوس
دلوقتي معابد الاقصر واسوان بساعد في الدخل القومي المصري ومشروع توشكي كمان

محمد عبد الغفار said...

الحمد لله انا برأة

الطائر الحزين said...

طبعا الاجابات سهلة من غير فذلكة ربنا ما يحرمنا من تيجانك مع ان صاحب الدعوة جنبى والحياه لونها بمبى

مشروع انسان said...

تااااااااااج تانى
طيب شكرا خصوصا ان اسئلته مختلفة بس اجاباتك تدل على شخصية محترمة ومنتظرين اللقاء الرهيب بينك وبين الرئيس وهنشوف بقى ساعتها
صحيح انا باين عليا انى لثه بدرس انا شغال خلاص عقبال عندك وسبت التعليم قصدى خلصته

BinO said...

تاج جميل
وأجابات صادقة

رينـــــــــــا said...

اجابات صادقه
محددة
شخصيه جميله
محترمه
محبه لهويتها
:D:D:D:D

ma 3lina said...

إحم إحم

هو يظهر الواحد عجز ولا إيه ؟؟

يالا مااا علينا

ياسر سليم said...

اجابات موفقة

رزقكى الله حسن الخاتمة وادخلكى الجنة

تحياتى

ibn nasser - ابن ناصر said...

اااااااا ه دانا مكونتش واخد بالي انا اتبعت بيعه في التاج ده ماشي يا بنت الجنوب مااشي !!
تحياتي
:)

ابوزياد الفاتح said...

امال فين الزياره اللى قلتى عليها
لا لا لا لا
كده هايبقى زعل من اولها
ودا مش كويس خالص
سلام

mohand said...

السلام عليكم
كويس انك نستيني في التاج ده
انا لسه مش خلصت من تاجك اللي فات
اه صحيح
انتي مش شوفتي مدونة النادي الاهلي لسه
ابقي تعالي زوريها
http://el-ahly-club.blogspot.com/
منتظرينك

Anonymous said...

لا أعرف ما هو التاج
لكن أعرف أن بنت الجنوب ليست بحاجة إلى تيجان

إنها فقط تحلم بمصر طيبة
ومصريين طيبين
تحلم بالعدالة والحرية
تحلم بأن ترى الحياة حياة

صدقونى بنت الجنوب ليست الشخصية التى يمكن معرفتها من سؤال أو اثنين


ادعو الله أن ترى بنت الجنوب حلمها
فحلمها هو التاج الذى تستحقه

أبو منة

أمــانــى said...

ابراهيم عز الدين
اهلا وسهلا بحضرتك عندنا
:D
تحياتى لحضرتك

===================================
الاستـاذ محمد
براءة ازاى وعندك واحد قديم
تحياتى حضرتك

===================================
الطائر الحزين
صاحب الدعوة جنب حضرتك يبقى توصله سلام مخصوص لأســـــــــتاذنا
تحياتى حضرتك

===================================
أمــام الجيـل
الله المستعان على المقابلة بس هيكون اجتماع سرى للغاية بدون أعلام
مش عارفه ليه حاسة حضرتك طالب هههههه
تحياتى حضرتك

===================================
باشمهندس بيــنو
جزاك الله خيــرآ ووفقك لما يحب ويرضى
تحياتى لحضرتك

===================================
رينـا
ربنا يكـرمك ياااارب آمـــــــين وييسرلك كل امورك يـااااارب آمــــــــــين
تحياتى لكى

===================================
ماعليــنا
لالالا مش عجزت ولا حاجة بس تلاقى دماغك سخنت من الدفن فى الرملة اصل الجو حر دلوقتى ههههههههههههههههه
الأل صحيح هى امتى هتقوم وترفع راسها فى شهر يوليو مع عيد الثورة
:D
تحياتى لحضرتك

===================================
ياسـر سليم
يـااااارب آمـــين ويرزق جميــع المســلمين حسن الخاتمة ياارب ويدخلنا الجنة
تحياتى لحضرتك
===================================
أبن نـاصر
لالالالالا مش بعتك ولا حاجة انا بس كنت فاكرة انك لسه ما خلصتش امتحانات ولسه كمان عليك واحد قديم
:D
تحياتى لحضرتك

===================================
ابو زيـاد
اصل دخلت وانا لابسه طايقة الاخفى ههههههههههههههه
تحياتى لحضرتك
===================================
الاســتاذ مـهند
على فكرة انا مانسيتش حد بس حضرتك عليك واحد قديم وكمان معاك افضل موضوع
وكمان عملت مدونة للاهلى فقولت حرام الاستاذ مهند مشغول ومطحون بين المدونات هههه
الأ صحيح مــبروك وعقبال خسارة الماتش الجاى
ما تاخدش فى بال حضرتك اصل
ده حقــد فرق
هههههههههه
تحياتى لحضرتك
===================================
أخــى أبــومـــنة
تسلم يا ابو منه
تحياتى لحضرتك

Ma 3lina said...

الف حمد لله على السلامة من التيجان
ربنا يجعلها اخر الاحزان ان شاء الله
ههههههههه

اجابات رائعة و ربنا يكرمك

أمــانــى said...

الله يسلمك يا عسل
ربنا يكرمك ياسكر
تحــياتى لكى

BinO said...

أنت طيبة جداً أستاذة أماني
ربنا يكرمك

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أيوه يا أماني انا رايح أسوان إن شاء الله بعد حوالي اسبوعين ويا رييت يكون في استقبال
انتي عارفه بردوا ان الإسكندرانيه ميعدوش أسوان بالساهل دي 16 ساعه بردة

Anonymous said...

قولى لفارسك الجديد بانه

لم يمتلك الا فتات طعامى

وعلبه التبغ التى اشعلتها يوما

ومرت فوقها اقدامى

انا لم اهنك باى حرف قلته

لكن بكى

انا قد اهنت كلامى


شكرا لطعنتك التى ما مزقت قلبى


ولكن مزقت اوهامى

vetrinary said...

السلام عليكم

انا مبسوط ان فى حد من الجنوب


بيدون

عاشقة الوطن said...

ايه ده ياأمانى مش معقول اجاباتك كلها حلوة اووووى

انتى اصلا سكرة امال انا بحبك ليه يعنى
ماهو مش من شوية

أمــانــى said...

الباشمهندس بينو
ربنا يكرم الجميع يااااارب آمـــــــين
تحياتى لحضرتك
===================================
أ ياسر مدنى
طبعا اسوان تنور بأهل اسكندرية
تحياتى لحضرتك
===================================
مجهول
لازم حضرتك تفتح مدونة شعرية
تحياتى لحضرتك

===================================
vetrinary
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
متشكرة اوووى لحضرتك
تحياتى لحضرتك

===================================
قطتى
انتى اللى عســل يا جميل ربنا يخليكى ليا يارب
تحياتى لكى

أحمد العربي said...

اية الروعة دي
بس ليا سؤال
اشمعنا مليون ونص

ibn nasser - ابن ناصر said...

اي يا بنتي انتي فين اين جديدك
حياتي

mraghy said...

كلمات رائعه تستحق الوقوف عندها

تمنياتي بالتوفيق

تقبلوا مروري

Alaa said...

شفتي
قلتي عليا فااضي
و أنا اتلبخت في ربكة الانتخابات و مقعدتش على الكومبيوتر اصلا
هارد على التاج النهاردة ان شاء الله
يا مسهل :)

šσяšαяαα said...

السلااااااام عليكم

انا مليش نصيب فى التاااج داااا

الف مبروك والله نهنى انفسناااا

وبإذن الله التاجاااات اللى عليااا هتنزل قريباااا فى الاسواق

بس محدشششش يجيييبليييي سيرة تاجات تااااانى انا بقلكو اهه

وربنا معاكى ياامانى ويكتر من تاجاتك

ايوة كدا المعجبين يحبو يعرفو كل حاجه عن نجمتهم المحبوبة:P

ابوزياد الفاتح said...

ايه مفيش حاجه جديه ولا ايه
مشكوره لزيارتك على مدونتى
وياريت تكررى كتير
الفتره القادمه انا هاسافر على البلد وناك مفيش نت خالص
سوف انقطع عن التدوين لمدة ثلاث اسابيع على الاقل
بس هنزل تلات موضوعات مره واحده ابقى علقى عليهم كلهم
سلام عليكم

Monzer said...

آسف على التحليق خارج السرب
ولكن إيماننا بدفاعكم عنمبدال الحرية
ندعوكم للتضامن مع عمر الشرقواى المعتقل فى قسم طلخا

إثر قيامه بتغطية انتخابات مجلس الشورى
وجزاكم الله خيرا

أمــانــى said...

احمد العربى
مش عارفه والله لو حضرتك عرفت يبقى قولى تحياتى لحضرتك
===================================
ابن ناصر
والله مش عارفه اصل فى حالة ركود فى السوق
هههههههههههههههههههههه
لا قصدى المدونة
تحياتى لحضرتك
===================================
mraghy
شكرا لحضرتك كتير
وزيارة حضرتك طبعا مقبولة
وحضرتك تشرف فى اى وقت
تحياتى لحضرتك
===================================
علاء
ازيك يا باشمهندس
تقصد ايه حضرتك عينى وحشة يعنى قول قول خلاص هابعتلك خرزة زرقاء هههههههههههه
تحياتى لحضرتك
===================================
SoRsaRaa
ازيك يا حبى والله انا قولت البنت مشغولة خوفت أتقل عليكى يا جميل
تسلمى لى يا قمر
ربنا يوفقك ويوفقنا جميعا يااااارب آمـــــــين
تحياتى لكى
===================================
ابوزياد الفاتح
مش عارفه بس اكيد هيكون فى جديد قريبا بس امتى الله اعلم
اكيد طبعا هامر كل يوم بس المواصلات على مين
:D
تحياتى لحضرتك

أمــانــى said...

hapasa
من غير اسف
ربنا يفك سجنه يااااااااارب آمــــــــين
تحياتى لحضرتك

ammola said...

انتى جميلة اوى يا امانى
ربنا يحفظك ويبارك فيكى مش عارفه ليه نفسى اشوفك

أمــانــى said...

امولا
والله دايما بتحرجنى يا قمر
وانا والله كمان نفسى اتعرف عليكى يا اختى الحبيبة
tmr_hendy80@hotmail.com
انا فى انتظارك
أهلا بيكى اخت فى الله
تحياتى لكى

BinO said...

مفيش كتابات جديدة ولا أيه

أمــانــى said...

اصل فى حالة ركود
يا مســهل
كنت ناوية اعود من الامس بس ما قدرتش من فرحة الانتخابات
تحياتى لحضرتك

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

هو صحيح يا أخت أماني هو أسوان تبع السودان ولا تبعنا؟؟؟
من غير زعل يعني أنا بهزر

ابوزياد الفاتح said...

كنت عايز انزل موضععلى الانتخابات دى
بس علشان خاطر التعديلات الدستوريه
قلت احسن يعملوا تعديلات تانى خاصه بالمدونات
فقلت بلاش
بس عايزين موضوعات جديده بقى
الا صحيح
انت رشحتى مين فى الانتحابات دى؟؟؟
واخبار الحر عندكم ايه
سلام عليكم
ابقى زورى المدونه وانا غايب وخلى بالك منها
سلام عليكم

أمــانــى said...

ياسر مدني ...دينامو الإخوان
شــو فيك هأزعل من خيى
علشان تعرف أصلا اسوان مش تبع حد خاااااااالص
هههههههههههههه
بس حضرتك ما قولتش عايز تعرفها من الناحية الجغرافيا ولاالسياسية ولا البشرية أمممممممممم
يبقى فكر وشوف حضرتك عايزاها من اى ناحية وانا هانزلك بوست مخصوص عن كل حاجة منهم اهو الواحد يشتغل شوية ههههههههه
متخافش الدخول بدون جواز سفر
:D
تحـــياتى لحضرتك
===================================
ابوزياد الفاتح
الانتخابات أهئ ورشحت مين اه قولى عايز فى البيت يطردونى صح مممممممممم بس هأكتبلكم عن مين نجح وكده وفرحة البيت وكده
ومتخافش على المدونة فى عنيا الاتنين طب ما تقول على الباسوورد علشان تكون امانة بحق
:D
تحياتى لحضرتك

bentfalestine said...

الغالية اماني
وحشتيني بجد

حالتي النفسية و الوطنية و العملية لا تسمح لي حاليات اني اجاوب ع التاج زي ما انتي عارفه بس حاضر حجاو علي باقرب فرصة

عارفه ضحكيتني ع الموقف بتاع و الي ضحكني تصرفك خفيفة دم دايما

احب البنت الهادية الرقيقة اللى عايشة على طبيعتها
ومش بأحــب اصحاب النظرات الحادة حتى لو كانت طيبة اصلى مش هاعرف الناس كلهم وكمان ام صوت عالى أخيييييييييييي عليها واللى معندهاش حياء والحمقاء والســاذجة

بس استفسار مين ضايل من البنات بتحبي؟؟

أمــانــى said...

اختى وحبيبتى
ربنا معاكم يااااااارب آمــــــــــين مين فاضل من البنات ولا حدا هههههههههههههههه
تحيبتى لكى